Прозорі офіси Вінниці працюватимуть за єдиними вимогами до якості обслуговування відвідувачів, розробленими на державному рівні

 У четвер 2 листопада виконком міської ради затвердив єдині стандарти до якості обслуговування відвідувачів Центру адміністративних послуг. Цей документ розроблений Міністерством економічного розвитку і торгівлі України з Офісом реформи адміністративних послуг. У новому документі увага акцентується на підвищенні якості обслуговування відвідувачів,  створенні ефективної системи контролю термінів та якості надання послуг. Єдині вимоги до якості обслуговування відвідувачів Центру адмінпослуг «Прозорий офіс» стосуються усіх посадових та службових осіб міської ради та її виконавчих органів. Говорить директор департаменту надання адміністративних послуг вінницької міської ради Ірина Копчук.

Добавлено: 3-11-2017, 16:41
0
193

Схожі публикації



Наверх