Заміксуй туризм: у Вінниці стартував дводенний туристичний хакатон

Туристичний хакатон «TourMIX: заміксуй туризм у Вінниці» розпочався. Протягом двох днів туристичні оператори, представники сфери гостинності, музейники, гіди, історики та маркетологи напрацьовуватимуть унікальні туристичні продукти, які згодом втілюватимуть у життя.

Захід проводить департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради за підтримки проєкту Федерації канадських муніципалітетів ПРОМІС. Кожен з учасників може запропонувати своє бачення туристичної Вінниці, і яким чином затримати туриста у Вінниці на декілька днів. Обов’язкова умова — інноваційність кожного проєкту, поява нових ресурсів (локацій, об’єктів, закладів, форматів, подій), яких ще немає у Вінниці, а в ідеалі — і в Україні.


Зокрема, одна з учасниць — підприємиця Оксана Жилавська пропонує звернути увагу на розвиток дитячо-підліткового туризму, а саме проведення різних фестивалів солодощів, тому що за її словами саме цей продукт найбільше зацікавить дітей:
 


Загалом командам-учасницям пропонується розробити унікальні туристичні продукти у таких видах туризму: мілітарний; медичний; гастрономічний; ностальгійний; подієвий; екологічний та інші.  За словами директора Департаменту маркетингу міста та туризму Олександра Вешелені, основна мета зустрічі створення унікальних туристичних продуктів, розвитку креативних підходів в роботі туристичного бізнесу міста Вінниця та розширити можливості дозвілля для гостей:


 

Усі ці напрацювання будуть включені у майбутню Стратегію розвитку туризму Вінниці 2030, яку презентують влітку цього року.
0
Добавлено: 16-01-2020, 17:50
0
134

Схожі публикації



Наверх