У вісьмох вінницьких будинках працюють системи контролю параметрів послуг

Цього року вісім вінницьких багатоповерхівок обладнали системами, які дозволяють в автоматичному режимі контролювати та фіксувати параметри послуг, які отримують мешканці. Тепер сигнали про підтоплення будинку, проблеми з опаленням чи подачею світла надходять до компаній, що обслуговують будинки, на Цілодобову варту та до департаменту житлового господарства.

Як повідомляють на сайті міської ради, людям, які мають доступ до системи, у випадку аварійної ситуації приходять сповіщення на телефон чи комп’ютер. Усі дані протягом трьох місяців зберігаються на хмарному сервері, оновлюються щохвилини та показуються у вигляді графіків. 
За словами директора департаменту житлового господарства Романа Фурманапілотний проєкт запустили з початком опалювального сезону. Датчики встановлюють у підвалах будинків. Інформація про проблему надходить до Цілодобової варти, яка має доступ до цієї системи та на телефон голови ОСББ або ж диспетчеру управлінської компанії. На місце відправляють аварійну бригаду. 

Роман Фурман у коментарі нашим кореспондентам розповів, що ідея встановлення таких датчиків виникла у зв'язку з постійними наріканнями мешканців на якість тих чи інших послуг:
 

Система вже приносить перші результати й спрацьовує раніше, ніж надходять звернення мешканців:
 


Диспетчерську систему облаштували на умовах співфінансування, тобто 70% – коштом міського бюджету і 30% за кошти мешканців. Якщо вона ефективно працюватиме, її встановлять і в інших будинках.
0
Добавлено: 8-11-2019, 11:00
0
56

Схожі публикації



Наверх