Вінниця долає стереотип «міста на один день» – результати дослідження туристичної привабливості міста

На замовлення Вінницької міської ради в липні цього року соціологічною агенцією «Fama» у Вінниці вперше провели дослідження туристичної привабливості міста. Проводилось опитування відвідувачів міста методом «face to face». Загалом було  опитано 400 респондентів віком від 18 років. 
Як зазначив вінницький міський голова Сергій Моргунов, таке дослідження проводиться для Вінниці вперше, і отримані результати є надзвичайно цінними зокрема для розробки Стратегії розвитку туризму Вінниці.
 
Згідно з проведеним аналізом, найбільше Вінницю відвідують люди віком від 21 до 30 років з середньомісячним доходом до 6 тисяч гривень на людину.  В середньому за добу кожен з них витрачає у місті близько 1000 гривень. Переважно це мешканці сусідніх областей України, які приїжджають у місто для відпочинку та розваг, беручи з собою одного компаньйона. 

Щодо закордонних гостей, то Вінниця користується популярністю у громадян Білорусі, Грузії, Польщі, Росії та США. Це дослідження тривалості перебування показало, що Вінниця долає стереотип «міста на один день», адже 67,8% опитаних проводить у Вінниці понад 24 години.
 
0
Добавлено: 23-08-2019, 15:28
0
102

Схожі публикації



Наверх