Вартість бренду ПриватБанку за останній рік зросла на 12%

ПриватБанк став єдиним українським банком, який увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время». Згідно з результатами дослідження, бренд ПриватБанку в 2018 році посідає четверте місце в топ-100 найдорожчих національних торгових марок. 

Про це повідомила керівник прес-офісу Вінницької філії ПриватБанку Аліна Слободянюк

Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали майже на 8%. За даними рейтингу, також у 2018 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектора господарських товарів, а також e-commerce. 
0
Добавлено: 23-11-2018, 11:08
0
150

Схожі публикації



Наверх